Eesti vanimas reklaami- ja disainiagentuuris Age McCann hakkavad juhid nüüdsest roteeruma, uus tegevjuht valitakse ettevõtte töötajate seast iga 6 kuu tagant.
„Oleme viimase kahe aasta jooksul koos Aget muutnud rohkem selliseks, nagu meile igaühele meeldiks. Oleme vähendanud info vahendamist – ühiseid asju tegevad inimesed suhtlevad otse ja töötavad samuti koos. Igaüks on saanud valida, millist tööd ta rohkem teha tahaks. Kõigil on õigus ise otsustada ja ka ise oma otsuse eest vastutada. Samuti tegime kogu ettevõtte finantsinfo avalikuks – kõik näevad Age eelarvet (ja ka palkasid) täpselt sellistena, nagu need on, viimased eelarved oleme ühiselt teinud ja ka ühiselt vastu võtnud,“ rääkis Age McCanni strateegiajuht Tõnu Kõva.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.