• 22.02.16, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õnnestunud ekspordiks on vaja kannatlikkust

Suureks väljakutseks Eesti ettevõtetele tänases majandusruumis on eksport. Kui oluline üldse on eksport Eesti firmade jaoks ning missuguseid väljakutseid selles nähakse? Kogemusi jagavad Premia, D´DIFFERENCE, Vestige Verdant, JOIK, Donna Nordica, Kalev, Iglusaun, Tere ja Monton.
Carmen Kibur
  • Carmen Kibur Foto: Anton Klink

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele