Iglusauna brändivärskenduse kampaania jõudis tänavu Aasta Turundustegu 2015 finaali. Tegu oli märkimisväärne, kuna väikese eelarvega saavutati 8-kordne käibe kasv, tehti läbimurre ekspordis ning positsioneeriti end kvaliteetbrändiks.
Olukord saunaturul: Välisaunade turg jaguneb nelja kategooria vahel - torusaunad, tünnisaunad (kümblustünnid), saunamajad ja muud ehitised. Peaasjalikult on turg esimese kahe käes. Enamikel juhtudel on välisaun kliendile teiseks saunaks - (maa)majas sees on üks saun olemas, kuid on vajadus ka teise järele, mis paigutatakse aianurka, grillplatsi või tiigi kõrvale. Kuna tootjaid on palju, on peamiseks müügiargumendiks olnud hind.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.