• 18.07.16, 18:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aastaks Tele2-e juhtkonda praktikale ehk teadlik tööandja bränding

Aasta alguses liitusid Tele2-ga kolm ambitsioonikat noort, et võtta karjääriredeli asemel lift, sõita vahepeatusteta tipu lävele ning täita telekomiettevõte raamidest väljas ideedega. Tele2 personalidirektor räägib, miks selline konkurss korraldati, kuidas algul otsitud ühest trainee’st sai kolm ning väljavalitud jagavad muljeid, milliseid väljakutseid unikaalne praktikaprogramm on neile poole aastaga esitanud.
Anton, Karin ja Silver - Tele2 tegevjuhi praktikaprogrammis osalejad
  • Anton, Karin ja Silver - Tele2 tegevjuhi praktikaprogrammis osalejad
„Tudeng võetakse praktikale, talle näidatakse rahvusvahelise ettevõtte otsustusprotsesside köögipoolt ja tema arvamus on teistega võrdväärne – sellist võimalust 24-aastasena tavaliselt ei avane,“ on nüüdseks kuus kuud Tele2 tegevjuhi Argo Virkebau isikliku praktikandina töötanud Anton Savitš (24) veendunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele