• 04.10.16, 11:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristi Reiland Starmanist: PR-agentuuri roll muutub järjest olulisemaks

Starmanil on pikaajaline koostöö Ideaga, aga miks kasutate ikkagi erinevaid agentuure, kui Idea grupist saaks kõik vajalikud teenused (digi, reklaam, PR) ühest kohast? Starmani kommunikatsiooni- ja brändijuht Kristi Reiland: "Praktikas see „kõik teenused ühest kohast“ lähenemine ei toimi. Ikka on nii, et igal agentuuril on oma üks tugev külg, teised kompetentsid on natukene kõrval ja nõrgemad." Loe intervjuud!
Kristi Reiland
  • Kristi Reiland
Kui Starman oleks inimene, siis kes ta oleks? Tanel Padar?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele