Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reisikirjad Soomest 2: Televiisor nagu YouTube
Telereklaami mahub eetrisse hulganisti ja reklaamipause on palju. Reklaamfilmide hulgas leidub aga pärleid, mida on vaja jagada. Siin Georgi Viiese väike valik praegu Soomes eetris olevast.
Väikese telerimaksu eest pakutavaid tasuta kanaleid on siin paarkümmend. Kaks riigitelevisiooni kanalit on reklaamivabad, ülejäänud müüvad reklaamiaega.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.