• 20.02.17, 15:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loovusfestival on loovinimesele kui olümpiamängud sportlasele

Loovusfestivali Kuldmuna konkurss ootab turundusagentuuride töid kuni 1. märtsini. 17. märtsil avalikustatakse parimad tööd Kuldmuna galal, mis tänavu toimub Saku Suurhallis.
Loovusfestival on loovinimesele kui olümpiamängud sportlasele
Festivali gala on ühtlasi ka turunduskonverentsi Password lõpugala, kus osaleb ligi 1000 erialainimest nii Eestist kui välismaalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele