• 12.09.17, 11:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Asso Laido: Reklaamimüügi kooli edukas lõpetaja leiab 99% tõenäosusega hästitasustatud töö

Äripäeva Akadeemias stardib juba septembris reklaamimüügi kool, milleks ja kellele selline kool loodi? Bestsalesi küsimustele vastasid Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido ja koolitaja Mihkel Reinsalu. Niisiis, kuidas kindlustada kõrgelt tasustatud töökoht reklaamimüügis?
Asso Laido
  • Asso Laido Foto: Meeli Küttim
Asso Laido, kooli reklaamis on kirjas, et reklaamimüügi kool garanteerib kõrgelt tasustatud töökoha, kas tõesti?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele