• 14.11.17, 12:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas religiooni abil turundust teha ja liiklusohutust parandada

Case study: Thai Health Promotion Foundationi „Kiirust mõõtva munga kuju’’ agentuurilt BBDO Bangkok (Tai).
Phre Payom
  • Phre Payom
Tai liiklusõnnetuste statistika paneb ahastama. Maailma Terviseorganisatisoon asetab Tai liiklussurmade arvult maailmas teisele kohale. Uljaspäistel juhtidel on autos tihtipeale seltsiks armas Buddha kujuke, kes neid kõiksugu õnnetuste eest kaitsema peaks. Paraku on isegi kõikvõimas Buddha kiiruseületajate ees võimetu. Thai Health Promotion Foundation on aastaid propageerinud tervislike eluviise. Liiklusohutuse propageerimine on asutuse üks võtmesuundasi. Möödunud aastal lansseeriti koostöös BBDO Bangkokiga võimas viraalfilm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele