• 05.03.18, 22:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja tegi uutmoodi turundust

Laupäeval toimunud „Eesti laulu“ finaalkontserdil esitas Evelin Võigemast Leslie Da Bassi uut singlit "Naine", mis on ühtlasi esmaspäeval alanud Tallinna Kaubamaja turunduskampaania tunnuslugu. Leslie Da Bass ehk Leslie Laasner on Kaubamaja loovagentuuri Utopia loovjuht.
Evelin Võigemast Kaubamaja reklaamikampaanias
  • Evelin Võigemast Kaubamaja reklaamikampaanias
Täna algas Kaubamaja reklaamikampaania, mille keskmes on just nimetatud lugu. Kaubamaja teavitas sellest oma täna levitatud pressiteates.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele