Mis on otseturundus ja kuidas seda teha tohib? Kuidas koguda kontaktandmeid? Tutvu 3. mail 2018 toimunud andmekaitse seminari ettekande "Mida peab iga turundaja teadma uuest andmekaitseseadusest?" slaididega. Autor: Ellex Raidla partner Ants Nõmper.
Advokaadibüroo Ellex Raidla partner Ants Nõmper on Eesti üks tuntumaid intellektuaalomandi, IT ja meditsiiniõiguse spetsialiste, kelle tegevuse läbivaks märksõnaks on innovatsioon. Ta on edukalt juhtinud mitmeid innovaatilisi kaasusi, sh esimene patendivaidlus Eestis, esimene kommentaariumi vastutuse vaidlus Eestis, esimene Eesti ravimireklaami vaidlus Euroopa Kohtus ning Eesti esimene ravimile saadud kaitse geneerilise ravimi eest. Ta on ka esmakordselt Eestis meditsiini ja IT valdkondade õiguslikku külge käsitlevate õpikute "Meditsiiniõigus" ja "Informatsioon ja õigus" üks autoritest. Ants on ka .ee ja .eu domeenivaidluste komisjoni liige.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.