• 03.01.19, 10:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tere juht: meelelahutusajastul ei süveneta teaduslikku juttu

Tere juht Katre Kõvask on teinud karjääri reklaamiagentuuri projektijuhist Eesti juhtiva toiduainetööstuse tippjuhiks. Järgnevas intevjuus räägib Katre muuhulgas sellest, miks tippjuht peab turundusele pidevalt tähelepanu pöörama.
Tere juht: meelelahutusajastul ei süveneta teaduslikku juttu
  • Foto: Raul Mee
Kuidas kirjeldaksid oma teekonda reklaamimaailmast ettevõtte tippjuhiks?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele