• 06.02.19, 21:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti agentuurid on endiselt ülejäänud maailmast maas

Väikse riigina ei saa me ise trende luua. Jookseme ülemaailmsetel trendidel sabas ja proovime neid siin rakendada. Klientidel endal peab olema huvi olla suurte edulugude taga, ütleb Imagine\TBWA loovstrateeg ja partner Sven Luka.
Eesti agentuurid on endiselt ülejäänud maailmast maas
Küsimustele vastavad: Helen Roonet, Imagine\TBWA tegevjuht ja partner ja Sven Luka, Imagine\TBWA loovstrateeg ja partner.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele