Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Pea meeles kolme vaala
Kolm vaala, millele bränd tänapäeval tugineb, on missioon, innovatsioon ja terviklik tarbijakogemus.
Foto: Photo:Marko Mumm
Passwordi esimene esineja Kantari globaalne innovatsioonijuht Rosie Hawkins puudutas mitmeid suuri trende, minemata samas millegagi liiga sügavuti. Ta rääkis nii oma kogemustele kui uuringutele tuginedes sellest, mis kontekstis tänapäevased brändid tegutsevad, mis osa selles on brändi missioonil, mis innovatsioonil, ning tuletas meelde, et kliendikogemus on tervik, mida ettevõte loob väga erinevate kokkupuudete kaudu tarbijaga.