• 01.04.19, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telereklaam YouTube'i ja Netflixi ajastul

Interneti ja eriti voogedastusteenuste kiire kasvu tõttu prognoositakse juba ammu, et televisiooni päevad on loetud. Hoolimata sellest on televisioon täie elu ja tervise juures ning selle mõjujõud on vaieldamatu.
Jan Wykrytowicz
  • Jan Wykrytowicz Foto: Photo:Marko Mumm
Minusuguse digitaalse nomaadi jaoks oli ettekanne pealkirjaga „Telereklaam YouTube'i ja Netflixi ajastul” nii hariv kui ka kainestav. All Media Balticsi Online juht Jan Wykrytowicz Poolast näis hüüdvat Passwordi konverentsil „faktikontroll!“ iga telereklaami puudutava müüdi peale, ja kasutas statistikat, mida oli raske ümber lükata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele