Interneti ja eriti voogedastusteenuste kiire kasvu tõttu prognoositakse juba ammu, et televisiooni päevad on loetud. Hoolimata sellest on televisioon täie elu ja tervise juures ning selle mõjujõud on vaieldamatu.
- Jan Wykrytowicz Foto: Photo:Marko Mumm
Minusuguse digitaalse nomaadi jaoks oli ettekanne pealkirjaga „Telereklaam YouTube'i ja Netflixi ajastul” nii hariv kui ka kainestav. All Media Balticsi Online juht Jan Wykrytowicz Poolast näis hüüdvat Passwordi konverentsil „faktikontroll!“ iga telereklaami puudutava müüdi peale, ja kasutas statistikat, mida oli raske ümber lükata.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.