• 13.04.19, 22:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas meiliturunduses paremaid tulemusi teha?

Äripäev raadiosaates "Digiturunduse praktikum" oli juttu sellest, millised on head meilide loetavuse numbrid, kui oluline on personaliseeritus ning miks peaks tegema meilide testimisi.
Smaily asutaja ja tegevjuht Erkki Markus (vasakul) ning saatejuht Priit Kallas Dreamgrow Digitalist
  • Smaily asutaja ja tegevjuht Erkki Markus (vasakul) ning saatejuht Priit Kallas Dreamgrow Digitalist Foto: Maarit Eerme
Samuti räägiti sellest, kuidas äratada surnut baasi ning jagati soovitusi, kuidas müüki läbi meiliturunduse kasvatada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele