Mediabrands Digitalil ja airBalticul õnnestus vähendada ühe ostu sooritamiseks vajalikku investeeringut 90%, mis suurendas müüki 8,4 korda ja tõi kaasa järjekorras teise Facebooki eduloo.
Möödunud aastal aitas MBD kasvatada airBalticu online-müüki, kasutades selleks ühena esimestest Facebooki uusi lahendusi Flight Ads ja Facebook Attribution. Kampaania oli niivõrd edukas, et
selle tõstis positiivse näitena esile Facebook ise ja lisaks võitis MBD selle eest
Aasta Digitegu 2018 konkursil Facebooki reklaami kategooria auhinna.
Nüüd sündis MBD ja airBalticu koostöö tulemusel
teine ametlik Facebooki edulugu. Ühe ostu sooritamiseks vajalikku investeeringut vähendati 90% ja see tõi kaasa 8,4x suurema müügi. Maailmas on vähe lennufirmasid, kellel selline asi õnnestunud on.
"airBaltic on üks innovaatilisemaid lennufirmasid maailmas ja nende huvi on alati uuenduslike võimaluste kasutamisega esirinnas olla. See sobib väga hästi MBD põhimõttega olla suurte tehnoloogiaplatvormidega strateegilised partnerid ja nende uued arendused esimesena kasutusele võtta," kommenteeris edukat koostööd Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar.
"Esimese Facebooki eduloo saime dünaamiliste reklaamide kombineerimisega Facebook Attribution tööriistaga, mis võimaldas meil saada infot seadmeteüleste ostuteekondade kohta ja sellest lähtuvalt mobile first reklaamistrateegia välja töötada," kirjeldas ta esimest õnnestumist.
"Nüüd laiendasime dünaamiliste reklaamide strateegiat ka nende inimesteni, kes pole varem airBalticu lehel käinud, aga kellel on huvi reisida ja kes parajasti mingi kindla sihtkoha osas taustainfot otsivad. Selline tehnoloogia ja data kombineerimine vähendas ühe ostu sooritamiseks vajalikku investeeringut 90% ja tõstis 8.4x müüki," selgitas Heinsaar teise eduloo tagamaid.
Seotud lood
Sel nädalal avaldas Facebook Baltikumi esimese eduloo, mis kajastab airBalticu tulemuste kasvatamist läbi uuenduslike reklaamivõimaluste. See on suur kompliment ka kogu Eesti digimaastikule.
Digitegu Facebooki reklaami kategooria võitja airBalticu kampaania eesmärk oli saada aru, kuidas kasutajad erinevate ekraanide vahel liiguvad, sellest infost lähtuvalt neile kõige asjakohasemaid pakkumisi edastada ning läbi selle piletimüüki tõsta. Selleks kasutati Facebooki uusimaid lahendusi nagu Dynamic Ads for Travel ja Facebook Attribution.
Digimeedia agentuur Mediabrands Digital avab Dublinis tütarettevõtte, mis asub vaid mõnesaja meetri kaugusel Facebookist ja Google’ist.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.