Elektritõukeratta kasutajad väldivad kiivrite kasutamist. Meenutamaks inimestele kiivrite olulisust, käivitas PZU Kindlustus tänavakampaania #kiiverkaitseb.
On elementaarne, et jalgratturid kannavad kiivrit kaitsmaks oma tervist. Viimastel kuudel meie tänavatele tekkinud elektriliste tõukerataste kasutajad vaatavad kiivri kandmisele seevastu läbi sõrmede olgugi, et terviseriskide mõttes pole need jalgratastest kuidagi ohutumad liiklusvahendid. Liikumiskiirused on võrreldavad ning tõukerattad on isegi tundlikumad erinevate teekonaruste, aukude ja äärekivide suhtes.
Suunamaks liiklejate tähelepanu oma terviseohutusele käivitas PZU kampaania #kiiverkaitseb, mille raames jagati laiali 50 kiivrit, mis pandi elektriliste tõukerataste külge üle Tallinna. „Kiiver oli kingituseks kõikidele rataste kasutajatele. Kõige olulisem on toimetada inimesteni just sõnum, et tõukeratta peal pole nad kuidagi rohkem kaitstud kui jalgrattal ning kiivri kasutamine võiks olla loomulik,“ ütles PZU kindlustuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Triin Piibor. PZU algatatud kampaania õnnestumisele aitasid kaasa Bolt ja Surfhouse.
Vaata videost inimeste reaktsioone kiivri avastamisel:
PZU on rahvusvaheline 200-aastase ajalooga kahjukindlustusselts. Poolas kuulub PZU-le varakindlustusturust 33 protsenti ja elukindlustusturust 42,9 protsenti ning Kesk- ja Ida-Euroopas on turuosa 13 protsenti.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.