Ettevõtted turunduseelarvetest: nutikus on võluvits
„Kampaaniad luuakse nii, et edu korral saaks neid kergelt uuesti kasutusele võtta,“ toob Maxima Eesti müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa näite kulude optimeerimisest.
Kolm eksperti jagasid digiturunduse aastakonverentsil Best Internet oma praktilisi nõuandeid selle kohta, kuidas kulutada Eesti turul B2C kategoorias reklaamieelarvet summas 1000, 10 000 või 100 000 eurot kuus.
Kuigi makromajanduslikult on pingeline aeg, on reklaamivajadus mitmes sektoris endiselt suur – otsitakse innovatsiooni ning muu hulgas leitakse selleks vahendeid, ütles JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.
Meediaagentuuri EssenceMediacom Estonia tegevjuht ja tänavuse Best Interneti üks esinejatest Olga Peresild sõnas, et digikanalites on võimalik väikese eelarvega saavutada märkimisväärseid tulemusi, tuues välja viis peamist tingimust, mis selleks täidetud peavad olema.
Digiturundus- ja reklaamiagentuuri Target Media partneri Andreas Hõlpuse sõnul on turundusstrateegia eriti oluline majanduslikult rasketel aegadel ning selgitab, miks on just siis vajalik jätkata investeeringuid turundusse ja reklaami.
Telesaadete tootmine on muutunud pärast koroonat 40-60 protsenti kallimaks, mõnelgi juhul lausa kahekordseks, kuid eelarvete kogusumma on jäänud samaks, rääkis produktsiooniettevõtte Ruut peaprodutsent Kaupo Karelson.