• 18.10.24, 16:08

Luulea Kuriks lahkub Telia turundus- ja kommunikatsioonijuhi kohalt

Tänaseks aasta aega Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriksi viimane tööpäev ettevõttes on 31. oktoober.
Luulea Kuriks
  • Luulea Kuriks Foto: Telia Eesti
Luule Kuriks sõnas, et tegemist on tema isikliku otsusega. „Viimane aasta Telias on olnud inspireeriv ja huvitav, aga ka väljakutsete rohke. Tulin Teliasse uue inimesena väljastpoolt maja, mis andis võimaluse vaadata turundus- ja kommunikatsiooniüksuse tööd uue pilguga. Nüüd, aasta hiljem, kui alates 1. novembrist hakkab kehtima üksuse uus struktuur, olen otsustanud, et see on õige aeg anda teatepulk üle,“ selgitas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 09.10.24, 15:55
Luulea Kuriks: telkoteenuste kommunikatsioon vajab peent tunnetust
Kui kriisikommunikatsioonis on oluliseks kiirus ja selgus, siis meie teenuse puhul on vaja ka eriliselt peent tunnetust, millal ja millest alustada, tõdeb Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks.
Uudised
  • 08.01.24, 09:47
Saa tuttavaks Aasta Turundustegu 2023 žüriiga
Vaata, kes kuuluavd Aasta Turundustegu 2023 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 1. märts 2024.
Uudised
  • 17.01.24, 15:04
Telia turundusjuht: nutikas turundaja tekitab oma sihtrühmaga dialoogi
Tänaseks kolm kuud Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriks sõnas, et täna on turunduses tähelepanu võitmise, rambivalgusesse saamise ja meelde jäämise asemel olulisem oma sihtrühm dialoogi kaasata.
Uudised
  • 02.10.23, 09:36
Telia sai uue turundus- ja kommunikatsioonijuhi
Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksust juhib alates oktoobrist Luulea Kuriks (end. Lääne), kes on varem töötanud nii AS-i Tallink Grupp kommunikatsioonijuhi kui Coca-Cola HBC Baltikumi avalike- ja valitsussuhete juhina.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele