Tänaseks aasta aega Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriksi viimane tööpäev ettevõttes on 31. oktoober.

- Luulea Kuriks
- Foto: Telia Eesti
Luule Kuriks sõnas, et tegemist on tema isikliku otsusega. „Viimane aasta Telias on olnud inspireeriv ja huvitav, aga ka väljakutsete rohke. Tulin Teliasse uue inimesena väljastpoolt maja, mis andis võimaluse vaadata turundus- ja kommunikatsiooniüksuse tööd uue pilguga. Nüüd, aasta hiljem, kui alates 1. novembrist hakkab kehtima üksuse uus struktuur, olen otsustanud, et see on õige aeg anda teatepulk üle,“ selgitas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui kriisikommunikatsioonis on oluliseks kiirus ja selgus, siis meie teenuse puhul on vaja ka eriliselt peent tunnetust, millal ja millest alustada, tõdeb Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks.
Vaata, kes kuuluavd Aasta Turundustegu 2023 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 1. märts 2024.
Tänaseks kolm kuud Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriks sõnas, et täna on turunduses tähelepanu võitmise, rambivalgusesse saamise ja meelde jäämise asemel olulisem oma sihtrühm dialoogi kaasata.
Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksust juhib alates oktoobrist Luulea Kuriks (end. Lääne), kes on varem töötanud nii AS-i Tallink Grupp kommunikatsioonijuhi kui Coca-Cola HBC Baltikumi avalike- ja valitsussuhete juhina.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.