Ära postita lihtsalt postitamise pärast, soovitab persoonibrändi ekspert Olesija Saue.
- Persoonibrändi ekspert Olesija Saue Foto: Karen Härms
Aastatepikkuse kogemusega persoonibrändi eksperdi Olesija Saue sõnul määratleb tänapäeva digiajastul meie professionaalset eksistentsi suuresti see, milline on meie digitaalne jalajälg – selle abil määratletakse meie maine ja usaldusväärsus nii klientide, kolleegide kui ka koostööpartnerite silmis. Seetõttu on oluline, et meie persoonibränd oleks selge ja järjepidev, kuid Saue sõnul tehakse sealjuures sageli mitmeid vigu, mis võivad pidurdada kasvu ja piirata professionaalseid võimalusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Persoonibrändingusse tasub igal ettevõttel investeerida ja panustada, sest sellel on alati rahaline väärtus, leiab persoonibrändingu ekspert Olesija Saue. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%.
Ettevõtte tegelik väärtus ei peitu üksnes ettevõtte varades, oskusteabes, kogemustes. Oluline on ka potentsiaalsete ja olemasolevate klientide peas olev ettekujutus sinu ettevõttest, omanikest, juhtidest ja töötajatest ehk brändist. Mida edukamaks oma ettevõtet soovid muuta, seda olulisemaks muutub ka persoonibränding.
Sotsiaalmeedia strateegia puhul on tavaliselt kaks äärmust – seda kas alahinnatakse või siis mõeldakse üle, kirjutab Goal Marketingi strateeg Olesija Saue.
Raadiosaates "Eetris on turundusuudised" räägiti jaanuaris sellest, mis on persoonibränd ja miks peaks ettevõtja või juht selle kujundamisega tegelema.
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.