• 16.10.19, 21:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Linnamäe ostis Piletilevi

Margus Linnamäele ja Ivar Vendelinile kuuluv investeerimisfirma UP Invest OÜ ostis Piletilevi haldava Baltic Ticket Holdings OÜ (BTH), kirjutab Postimees.
Piletilevi müügipunkt Solarise keskuses.
  • Piletilevi müügipunkt Solarise keskuses. Foto: Liis Treimann
UP Investi juhatuse liikme Sven Nuutmanni sõnul kannustas investeeringut soov laieneda täiesti uuele tegevusalale. "Näeme piletilevi turul häid laienemisvõimalusi nii Baltikumis kui ka Valgevenes, kus BTH praegu tegutseb, samuti hindame kõrgelt ettevõtte senist arengut ja juhtkonna panust," lausus Nuutmann.
Loe pikemalt Äripäevast.

Seotud lood

Uudised
  • 30.09.19, 12:45
Rikaste TOP: Linnamäe impeeriumi osaniku kõrge lend
Täna ilmunud rikaste TOPis on lisaks Margus Linnamäele ja Hans H. Luigele ka Linnamäe äripartner Ivar Vendelin, kes on edetabelis 44. kohal ja kelle vara suuruseks hindas Äripäev 67,5 miljonit eurot.
Uudised
  • 02.10.19, 20:12
Millisel meediamogulil on kõige rohkem raha?
Äripäev reastas Eesti rikaste TOP 500, kus oli sees ka meedia, reklaami ja telekomi valdkonna tegijaid.
Uudised
  • 14.10.19, 15:31
Meediaärimees Margus Linnamäe soovib haaret laiendada
Margus Linnamäe ettevõte, millele kuulub Eestis Apple'i toodete edasimüüja Valge Klaar, soovib osta konkurenti IM Arvutid, selgub konkurentsiametile esitatud taotlusest.
Uudised
  • 12.07.19, 20:52
Postimehe omanikfirma siseneb välireklaami turule
Postimehe Grupi omanik ja suurettevõtja Margus Linnamäe enamusosalusega UP Invest siseneb välimeedia turule, et pakkuda konkurentsi turuliider JCDecaux Eestile. Tehing vajab veel konkurentsiameti heakskiitu.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele