Juba 4. detsembril toimub Best SEO seminar, mille esinejate hulka lisandus Rait Vagula. Vaata, kes veel esinejate hulgas on.
Telia Eesti Web & UX/UI tiimi juht Rait Vagula toob kuulajateni Telia Eesti case study: suund tehniliselt SEO-lt sisulisele SEO-le.
Lisaks temale esinevad veel:
QQQ juht Meelis Vill räägib SEO trendidest, mida iga turundaja teadma peaks. Koolitaja ja SEO Partneri juht Raido Tamar selgitab, mis on linkbuilding ja kuidas Eestis linke saada. Seevastu Fractory turundusjuht Andreas Velling keskendub sellele, kuidas jõuda ingliskeelse sihtrühmani ja annab nõu, millal tuleks agentuuri kasutada. Global Gaming Group SEO spetsialist Valter Serdetsnõi omakorda õpetab, kuidas Google'i algoritme üle kavaldada. Fiizy SEO juht Marten Saar räägib aga sellest, miks offline-ettevõtete jaoks SEO vajalik on. Päeva lõpetab vestlusring, kus Raido Tamar, Klausi turundusjuht Merily Leis ning Hamburg & Partnerid vanemkonsultant Jan Jõgis-Laats arutlevad selle üle, kes peaks organisatsioonis SEO-ga tegelema.
Teema: Kuidas saada Google'i otsitulemustes esikohale?
Toimumise aeg: 4. detsember 2019
NB! Saadaval on veel üksikud vabad kohad.
Mis on SEO ja miks see nii oluline on?
SEO ehk Search Engine Optimization on lehe otsingumootoritele optimeerimine, mis aitab suurendada veebilehe nähtavust ja leitavust. Niisiis puudutab SEO kõiki, kelle ülesanne on Google'i otsingus paremale positsioonile saada ning veebilehele rohkem külastajaid saada.
SEO on oluline, sest võrreldes makstud otsingureklaamiga saab orgaaniliselt leviva sisu abil 3x korda rohkem lead'e. Peale selle klikitakse orgaanilistele otsitulemustele 8,5x rohkem kui Google’i otsingureklaamile.
Seotud lood
Iga ettevõtte jaoks on oluline, et ta oleks Google'i otsingust leitav, sest kui sind pole Google'i esilehel, siis sind pole olemas.
Otsingumootoritele optimeerimisel on oluline leida tööde teostamiseks sobivad tööriistad, kirjutab koolitaja ja seminari Best SEO 2020 esineja Raido Tamar.
Jõulukuul korraldab Best Marketing kaks piiratud kohtadega seminari, et uuele aastale värskete ideedega vastu astuda.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele