Tallink Grupp teatas täna, et selle aasta lõpus on grupi müügi- ja turundusdirektori ametikohalt otsustanud lahkuda Margus Hunt.
Hunt on ettevõtte müüki ja turundust juhtinud 2015. aastast ning on tänaseks otsustanud teha ametialaselt väikese pausi ning pühenduda rohkem perele ja muudele tegevustele.
Samal ajal teatas kontsern, et 13. jaanuarist liitub ettevõttega senine AS Orkla Eesti brändijuht Kristi Männik, kes asub Tallink Grupi brändi- ja turundusjuhi ametikohale.
Orkla Eestis vastutas Kristi Männik ettevõtte põhibrändi Kalev strateegia, turunduse, tootearenduse ja Orkla Eesti tööandja brändingu valdkondade eest. Aastatel 2010-2017 töötas Männik erinevatel ametikohtadel telekommunikatsiooni ettevõtetes AS EMT, AS Eesti Telekomi ja Telia Eesti brändijuhina, B2C turundusjuhina, EMT brändi- ja kommunikatsioonijuhina ning turunduskommunikatsiooni juhina. Enne telekommunikatsioonisektoriga liitumist töötas Männik erinevatel turundusega seotud ametikohtadel Eesti juhtivates toiduainetööstuse ettevõtetes nagu A Le Coq, Coca-Cola Balti Joogid ja Tallegg.
„Ma soovin Margus Hunti siiralt tänada suure panuse ja pühendumuse eest grupi turunduse ja müügivaldkonna arendamisel ja soovin Margusele edu uutes ettevõtmisetes,“ lausus Tallink Grupi müügi- ja turundusvaldkondade eest vastutav juhatuse liige Piret Mürk-Dubout. „ Alates jaanuarist hakkab Tallink Grupi müügi- ja teenustejuhi ülesandeid täitma meie pikaaegne Eesti turu müügi- ja turundusdirektor Marina Jõgi, kes uuel ametikohal vastutab endiselt ka Eesti turu müügivaldkonna eest. “
„Samal ajal on mul väga hea meel, et meie professionaalse ja ambitsioonika meeskonnaga liitub jaanuaris Kristi Männik, kes vastutab edaspidi lisaks brändivaldkonnale ka Eesti turu turunduse eest. Kristi kogemustepagas erinevates valdkondades ning mitmetel väärikatel turunduse ja brändivaldkonna ametikohtadel täiendab ideaalselt meie tänast tiimi ja võimaldab meie hinnatud kaubamärke Tallink ja Silja Line veelgi suuremalt arendada ning need veelgi laiemasse maailma viia,“ lisas Mürk-Dubout.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.