SEB andmetel on Eesti elanike väikelaenamise aktiivsus jõuluperioodil alates 2017. aastast langustrendis. ent umbes kolmandik Eesti inimestest ostab jõulukinke e-poodidest ja need ostud toimuvad endiselt olulisel määral krediitkaartide vahendusel.
- Eestlased enam jõulukingituste soetamiseks tarbimislaenu ei võta.
SEB eraklientide panganduse divisjoni juht Sille Hallang sõnas, et iseenesest on väikelaenamise vähene populaarsus jõulude hakul üsna positiivne trend, mis näitab, et inimesed saavad vahendite planeerimise ja suurenenud kuludega ilusti hakkama. "Samas ei tohi unustada, et osaliselt kolivad jõuludega seotud kulud krediitkaartidele," lisas ta.
Hallang tõi esile, et umbes kolmandik Eesti inimestest ostab jõulukinke e-poodidest ja need ostud toimuvad endiselt olulisel määral krediitkaartide vahendusel. "Huvitav info on ka see, et üle 50% Eesti inimestest ostavad jõulukinke maailma suurimatelt e-kaupmeestelt, nagu Alibaba, AliExpress ja Amazon, veidi üle 40% eelistavad aga ostude sooritamiseks Eesti kohalikke e-poode,“ nentis Hallang.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.