• 26.02.20, 14:42

Teleauditooriumi ülevaade – jaanuar 2020

Jaanuaris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 13 minutit päevas, selgub Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
Teleauditooriumi ülevaade – jaanuar 2020
Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud
Periood: 01.01.–31.01.2020
Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring
Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 9 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 20 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (24,7%), Kanal 2 (10,4%) ja TV3 (9,3%) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (13,5%), PBK (12,3%) ja NTV Mir’i (9,6%) vahel.
Jaanuaris oli kahekümne üheksas Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris 28 891 saadet. Neist esimesed kakskümmend olid järgmised:
Kuue suurema kanali esimesed kümme vaadatuimat saadet olid järgmised:
Kantar Emor on rahvusvaheline turundusteabe ja uuringuteenuste pakkuja. Kantar Emori emafirma Kantar tegutseb enam kui 80 riigis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele