Jaanuaris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 13 minutit päevas, selgub Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud
Periood: 01.01.–31.01.2020
Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring
Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 9 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 20 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (24,7%), Kanal 2 (10,4%) ja TV3 (9,3%) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (13,5%), PBK (12,3%) ja NTV Mir’i (9,6%) vahel.
Jaanuaris oli kahekümne üheksas Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris 28 891 saadet. Neist esimesed kakskümmend olid järgmised:
Kuue suurema kanali esimesed kümme vaadatuimat saadet olid järgmised:
Kantar Emor on rahvusvaheline turundusteabe ja uuringuteenuste pakkuja. Kantar Emori emafirma Kantar tegutseb enam kui 80 riigis.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.