Žürii valis täna välja konkursi Aasta Turundustegu 2019 avaliku sektori kategooria võidutöö, milleks osutus SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondi kampaania "Jäta üks asi ostmata".

- Aasta Turundustegu 2019 avaliku sektori kategooria parim on SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefond.
Lastefond esitleb oma võidutööd 4. märtsil Passwordi konverentsil, mis toimub Saku Suurhallis.
Ühtlasi kannavad Passwordil oma tööd ette
Aasta Turundustegu 2019 ärikategooria finalistid. Pärast seda koguneb žürii uuesti ja valib nende seast välja parima ärikategooria turundusteo, mis pälvib tiitli Aasta Turundustegu Grand Prix'.
Nii avaliku sektori kui ka ärikategooria auhinnad antakse üle konverentsile järgneval auhinnapeol, mis toimub Vanalinna Rahva Raamatus.
Password leiab aset 4. ja 5. märtsil. Kahepäevase pileti hinnas sisaldub auhinnapidu Vanalinna Rahva Raamatus. Lisaks on müügil eraldi auhinnapeo piletid nende jaoks, kellel on ühepäevane konverentsipääse või kes mingil põhjusel konverentsil osaleda ei saa.
Aasta Turundustegu 2019 ärikategooria finalistid on järgmised:
Coop Pank – "Hoiame ühte. Kasvame koos"
Fotografiska Tallinn – "Tõde on surnud"
G4S Eesti – NUBLU suitsu- ja vinguanduri teenuse reklaamikampaania
Rimi Eesti Food – Tarbime Targalt projekt
Simple Session – Simple Session 20
Žürii koosseisu kuuluvad Andres Kuusik (Tartu Ülikool), Annika Oja (Orkla), Indrek Soom (Initiative), Maarit Mäeveer (Turundajate Liit), Marge Kari (TANK), Margit Kotkas (LHV) ja Mariliis Beger (Pipedrive).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!