• 04.06.20, 12:15

Täna algas kaasautoritena kõiki eestimaalasi kaasav siseturismi kampaania

Üleriiklikku turismiturundust juhtiv Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus alustas täna ulatuslikku siseturismi kampaaniat „Armasta Eestit!“, mille eesmärk on inspireerida inimesi avastama enda jaoks uusi kohti ja koguma erilisi hetki, kaasates kõiki Eesti inimesi kampaania kaasloojatena.
Täna algas kaasautoritena kõiki eestimaalasi kaasav siseturismi kampaania
Loe lisaks:
15 turundusideed, kuidas kohaliku turisti tähelepanu köita
Brändisaadikud kui kasutamata võimalus siseturismi turundustegevustes
Kuidas Eesti siseturismile turundusega hoogu juurde anda?

Seotud lood

Uudised
  • 07.05.20, 10:56
15 turundusideed, kuidas kohaliku turisti tähelepanu köita
Turismisektor on eriolukorra tõttu väga raskes seisus ja välisturistile sel suvel või aastal eriti loota ei saa. Siseturismi jaoks tuleb aga erakordselt hea aasta, sest välismaale ilmselt niipea minna ei ole võimalik. Konkurents kohaliku puhkaja saamiseks läheb seetõttu tihedaks ja selle jaoks peab end just praegu ette valmistama.
Uudised
  • 20.05.20, 12:16
Brändisaadikud kui kasutamata võimalus siseturismi turundustegevustes
Arengupartner Signe Ventsel kutsub Eestimaa turismitalusid ja objekte rakendama brändisaadikute ideestikku, et hoogu anda siseturimile.
Saated
  • 05.05.20, 14:34
Kuidas Eesti siseturismile turundusega hoogu juurde anda?
Saates "Eetris on turundusuudised" rääkisid Goal Marketingi loovjuht Marko Saue ja saatejuht Uku Nurk turundusest turismisektoris.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele