Kantar Emori pakiveoteenuste turu kasvupotentsiaali uuringust selgus, et turuliidriks on jätkuvalt Omniva pakiautomaat, mille turujõud on veelgi kasvanud. Itella SmartPOST on Omniva järel kindlal teisel positsioonil. Suurima kasvupotentsiaaliga on endiselt DPD Pickup.
Kui võtta praeguse teenusepakkujate turujõu kõrval arvesse nende emotsionaalse suhte tugevust ehk brändijõudu, on Omniva pakiautomaat ja SmartPOST täna praktiliselt võrdselt suurima brändijõuga teenusepakkujad. Itella SmartPOST on kuvandi liider kättetoimetamiskiiruses ja usaldusväärsuses. Omniva eristub turul selgelt parima pakiautomaatide võrgustikuga, olles kuvandi liider pakiautomaatide paiknemisel nii kodu läheduses kui ka liikumistrajektooril.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.