• 15.07.20, 12:21

Barbora uus turundusjuht Laura Tammeorg: olla märgatud ja seda tulemuslikult!

Juuni alguses võttis toidu- ja kodukaupade e-poe Barbora.ee turunduse juhtimise üle pikaajalise kogemusega Laura Tammeorg, kes tahab hoida Barborat esmatarbekaupade äri tõusulaine esirinnas ning nii tänaseid kui ka homseid kliente "hullude" turundustegudega üllatada.
Laura Tammeorg
  • Laura Tammeorg Foto: Erakogu
Varasemalt CV Keskuse ja Kinnisvara24 turunduse eest vastutanud Laura Tammeorg võttis Barboras üle Kirke Pentikäineni rolli, kellest sai mais Barbora.ee tegevjuht.
Esimese asjana "põllule"
Laura esimene tööülesanne polnud vastu ootusi sugugi jaanipühade-eelse vinge kampaania väljatöötamine, nagu võiks eeldada. "Jah, jaanisöögi ehk grilltoodete kampaania tuli ette võtta teisel nädalal, aga juba kolmandal päeval ehk siis kui olin juba meilid-telefonid tööle saanud ja inimestega tutvunud, läksin komplekteerimiskeskusesse ja täitsin ise tellimusi," kirjeldas ta ise. "E-poena on me eesmärk hoida ja väärtustada oma klienti ja pakkuda talle parima kasutajakogemusega mugavat ja kiiret teenust – selleks pean ma aga ju tundma ka läbinisti seda, kuidas me klienti teenindame."
"Esimese asjana vaatan kanalite ja suundade lõikes seda, mis toob otsest kasu ning millise hinnaga. Tulemuste mõõtmine peab olema jooksev ja sellest tulenevalt ka eelarve paindlik, kui rääkida kanalivalikutest," nimetas Laura turunduse edu valemi. "Paralleelselt on fookus 24/7 tootearendusel, sest ega keegi ju ei maga ning kui tahad eesotsas olla, pead pakkuma sinuni jõudnud kliendile mugavust ja kiirust koos sooviga tagasi tulla."
Kampaania olgu heas mõttes kiiksuga
Barboraski näeb Laura oma kolmeliikmelises turundustiimis võrdsete eesmärkidena olemasolevate ostjate vajaduste rahuldamist ning teenuse ja võimaluste laiendamist. "Umbes nädala pärast laiendame oma Barbora Express teenust ja toome Tallinnas juba tuttavad drive-in alad ehk autoga kaasaostuvõimalused ligi 20 kauplusesse 14 erinevas linnas üle Eesti," kirjeldas Laura. "Selle teenuse teadlikkuse viimine üle Eesti ongi meie tiimile üks lähiaja suurimatest kampaaniatest."
Teine ja samavõrra oluline suund pole tema sõnul ilmselt samuti võõras enamikule, kes turunduse ja ettevõtluse valdkonnas tegutsevad.
"Äriedu võtmesõna on rahulolu – kliendi ja kolleegi vaatest. Ehk siis superteenust või -toodet saad oma kliendile pakkuda vaid siis, kui kõik su meeskonnaliikmed sellesse usuvad ja ühiselt motiveeritult tulemuse nimel töötavad. Seetõttu ongi meie teine prioriteetne suund koos personalijuhiga Barbora.ee kui tööandja maine kuvandi loomine," lisas Laura. "Eesmärk mõlemas suunas on lihtne – olla märgatud ning seda tulemuslikult!"

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele