• 17.08.20, 15:19

E-poele annab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus

Kantar Emori andmetel on sagedasi veebiostlejaid ehk neid, kes teevad oste kaks-kolm korda kuus, aasta varasema 23% asemel nüüd 41%. Klientide ostu- ja käitumisharjumused on muutunud jäädavalt, sest ka kaubanduskeskuste ja jaemüügi taasavamine ei ole e-kaubanduse kasvu pidurdanud.
E-poele annab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus
„Selleks, et Eesti e-poed saaks kohaliku kliendi jaoks konkureerida ülemaailmsete e-kaubamajadega nagu Amazon või Alibaba, peavad nad kasutama ära enda põhilist eelist – lähedust kliendile,“ rääkis kullerteenust pakkuva idufirma Ziticity rahvusvahelise laienemise juht Nicolás Cañas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele