Toiduhügieeni, praktilisuse ja keskkonnasõbralikkuse eesmärgil otsustas eCoop jätkata kauba tarnimist kilekottides, küll aga saab kasutatud kilekotte nüüd poodi tagasi viia.
Alates 1. septembrist saavad eCoopi kliendid tagastada kullerile puhtaid kasutatud kilekotte ning väikseid kilekotte.
Mäesalu sõnul on kilekotist saanud keskkonnavaenulikkuse sümbol, kuigi selle tootmine ja korrektne ümbertöötlemine on näiteks paberkoti tootmisest kordades keskkonnasõbralikum.
Euroopa suurima säästva tehnoloogia idufirmade konkursi PowerUp! võitis Eesti idufirma Woola, kes pälvis 50 000-eurose peaauhinna ning aasta idufirma tiitli.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.