• 03.09.20, 17:15

eCoop hakkab kilekotte kokku koguma

Toiduhügieeni, praktilisuse ja keskkonnasõbralikkuse eesmärgil otsustas eCoop jätkata kauba tarnimist kilekottides, küll aga saab kasutatud kilekotte nüüd poodi tagasi viia.
Alates 1. septembrist saavad eCoopi kliendid tagastada kullerile puhtaid kasutatud kilekotte ning väikseid kilekotte.
  • Alates 1. septembrist saavad eCoopi kliendid tagastada kullerile puhtaid kasutatud kilekotte ning väikseid kilekotte.
Mäesalu sõnul on kilekotist saanud keskkonnavaenulikkuse sümbol, kuigi selle tootmine ja korrektne ümbertöötlemine on näiteks paberkoti tootmisest kordades keskkonnasõbralikum.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.20, 16:20
Pakend kui turunduskanal – millist valida?
Nii toodetele sobivat ümbrist valides, klientidele koju kaupa saates kui ka ise poes sisseoste tehes ei saa üle ega ümber pakendist.
Uudised
  • 26.06.20, 10:51
Euroopa parimaks roheidufirmaks pärjati Eesti ettevõte, mis toodab lambavillast pakkematerjale
Euroopa suurima säästva tehnoloogia idufirmade konkursi PowerUp! võitis Eesti idufirma Woola, kes pälvis 50 000-eurose peaauhinna ning aasta idufirma tiitli.
Uudised
  • 10.12.19, 13:30
Age Creative lõi Eesti esimese „klikka ja osta“ video
Koostöös Tere, Farmi, Rannarootsi ja eCoopiga on valminud klipp, kus saab kõik retseptideks vajalikud tooted oma ostukorvi klikata.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele