Sel korral on nädala kampaaniaid kaks! Tartu uues kampaanias "Kogu maailm Tartus" kõrvutatakse kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega, et meelitada heade mõtete linna Soome ja Läti turiste. Lisaks on samal ajal käimas siseturistidele suunatud kampaania "Tartumaine".
Turismisektor on eriolukorra tõttu väga raskes seisus ja välisturistile sel suvel või aastal eriti loota ei saa. Siseturismi jaoks tuleb aga erakordselt hea aasta, sest välismaale ilmselt niipea minna ei ole võimalik. Konkurents kohaliku puhkaja saamiseks läheb seetõttu tihedaks ja selle jaoks peab end just praegu ette valmistama.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.