Kuna tohib kasutada sõnu "soodusmüük" ja "allahindlus"?
Neid tohib kasutada ainult juhul, kui korraga on täidetud kolm tingimust, kirjutas TTJA tarbimiskeskkonna osakonna kaubandustalituse jurist Maarja Mere. Millised need tingimused on?
Kauba maksumust võib pidada tarbija jaoks üheks olulisemaks teguriks, mida arvestada tehinguotsuse tegemisel. Tarbijad ostavad suurema tõenäosusega kaupa, mille ostmisega kaasnev hinnaeelis on suurem. Seetõttu püüavad kauplejad kaupade müüki suurendada, pakkudes kaupu tarbijatele tavapärasest soodsamate hindadega. Seega on äärmiselt oluline, et tarbijale esitatav ostueelne teave kauba hinna kohta ning võimaliku hinnaeelise kohta oleks esitletud selgesti ja üheselt arusaadavana.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) kontrollis perioodil 18.02.2020 kuni 03.04.2020 Eesti suuremaid ehitusmaterjalide jaemüüjaid. Kontrolli eesmärgiks oli saada ülevaade ehituskauplejate tegevusest soodusmüügikampaaniate reklaamimisel ja läbiviimisel.
Riik loob sotsiaalmeedia staaridele ehk mõjuisikutele juhendi, mis annab ülevaate, kuidas võib sotsiaalmeedias tooteid ja teenuseid reklaamida, vahendab tehnoloogiaportaal Geenius.ee.
Parim aeg remonti teha ja aias mütata on praegu, ehituspoe suvist kampaaniat kommenteerisid Bauhofi turundusdirektor Evelin Pae ja Äripäeva ehitusväljaannete juht Eva Kiisler.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.