Võistlusega kutsutakse märkama kodulehti, videoid, käsiraamatuid, artikleid, saateid, plakateid ja muid infosõnumeid, mis on sisult ja vormilt selged ning mida on kerge kasutada.
Auhinnaga tunnustatakse Eesti ettevõtteid ja organisatsioone, kelle avalik info on selge ja arusaadav ning lähtub eelkõige kasutaja vajadustest. Auhind antakse sellisele sõnumile, millest kasutaja leiab kiiresti talle vajaliku info, saab sellest aru ja oskab selle põhjal tegutseda.
Kuidas korraldatakse riiklikke toitumisharjumusi kujundavaid kampaaniaid, selgitab Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets.
Parim selge sõnumiga tarbetekst koos tarbepildiga on digiuudiste veebileht geenius.ee. Veebileht on juba kolm aastat toonud keerulised tehnoloogiateemad inimesteni lihtsalt ja loogiliselt.
Selle aasta selge sõnumi auhinna said X-tee tutvustus, õpik „Eesti keele allkeeled“, video „Muuda auto suitsuvabaks“ ning Maksu- ja Tolliamet oma tegevusega. Auhinnad anti võitjatele üle 13. oktoobril, rahvusvahelisel selge keele päeval Energia Avastuskeskuses. Võitjaid tervitas patroon Eiki Nestor.
Tarkus ei seisne mitte selles, kuidas lihtsaid asju väljendada keeruliselt, vaid selles, kuidas keerulisi asju öelda lihtsalt. Auhinna saavad Raadio 2 saade "Puust ja punaseks", Eesti Vabaõhumuuseumi veebikaart, Tervise Arengu Instituudi kampaania "Köögiviljad kaalu ei kasvata" ning Riigimetsa Majandamise Keskus oma tegevusega.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.