Eesti Keele Instituudi selge sõnumi auhinna pälvisid esimest korda lihtsalt sõnastatud lepingud – hea näitena tarbetekstide kategoorias tõsteti esile Tele2 kliendilepingud.
Tele2 eesmärk on võidelda Eesti telekomituru halbade praktikate vastu, mille üheks näiteks on keerulised ning kliente eksitavad lepingud. „Kui paljud Eesti inimesed üldse saavad keerukaid lepinguid allkirjastades aru, milliste tingimustega nad nõustuvad? Kaks aastat tagasi oli ka meie kliendileping 11-leheküljeline juriidiline tekst, millest arusaamine oli klientide jaoks sageli keeruline. Me ei taha inimesi keerulise sõnastusega eksitada – meie kliendid on meie sõbrad, nad ei peaks kulutama oma aega juriidiliste terminite mõistatamisele. Täna on meie teenusleping lihtsasti sõnastatud ja vaid neljal leheküljel,” rääkis Tele2 Eesti tegevjuht Chris Robbins.
Seotud lood
Selge sõnumi auhinna galal tunnustatakse selle aasta võitjaid, teiste seas saab auhinna kampaania "Meri algab siit", ära märgiti ka Velvet ja Akkadian.
Võistlusega kutsutakse märkama kodulehti, videoid, käsiraamatuid, artikleid, saateid, plakateid ja muid infosõnumeid, mis on sisult ja vormilt selged ning mida on kerge kasutada.
Testostlejad külastasid suurte telekommunikatsiooniettevõtete esindusi, kokku tehti Eestis 30 ning kogu Baltikumis 100 testkülastust. Kes teiste seast silma paistis ja kuidas tulemused riigiti erinesid?
Tele2 turunduskommunikatsioonijuht Liina Liiv jagas kogemusi, kuidas nemad eriolukorraga kohanesid. Ta tõi välja, et neil ei ole olemas pandeemiamanuaali – nagu ilmselt mitte kellelgi meist. Aga mida nad siis tegid? Vaatasid kriisile otsa!
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.