Tallinna Ülikooli Mare maja esimesel korrusel on avatud reklaami- ning ajakirjandustudengite poolt tehtud reklaamide näitus, mis on esmakordselt saadaval ka virtuaalnäitusena. Lisatud virtuaalnäituse link!
Näitus koosneb tudengite poolt kursuse Reklaami meistriklass raames tehtud töödest. Kursuse jooksul pidid tudengid üle nädala lahendama briifi, mille tulemusena genereeriti idee, pandi paika strateegia, loodi reklaam ning esitleti seda kliendile. Tudengid tegutsesid loovtiimides ning said tehtud töödele tagasisidet nii juhendajate kui ka klientide poolt.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.