• 25.11.20, 15:39

Uuring: jõulukinkide ostmine e-poest on kõige populaarsem meeste ja 30-aastaste seas

Uuringufirma Norstat viis oktoobris läbi uuringu, kuidas Balti riikide inimesed jõuluoste teevad ja millised on kolme Balti riigi vahelised ostuharjumused.
Uuring: jõulukinkide ostmine e-poest on kõige populaarsem meeste ja 30-aastaste seas
Laiem valik, mugav, lihtne ja turvaline ostlemisviis on vaid mõned põhjused, miks üha rohkem inimesi otsustab oma jõuluoste teha e-poest. Veebipoodidest ostmine on kõige populaarsem 30–39-aastaste seas, samas kui 60–74-aastased eelistavad ostude tegemiseks siiski füüsilisi poode.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele