Eesti esimese mobiilse ostupuldi turuletoomise eest sai Maxima ka Eesti Kaupmeeste Liidult tiitli Aasta Kaubandustegu 2020. Foto: Raul Mee
"Suurim rõõm on mul selle üle, et oleme suutnud minu Maximas oldud aja jooksul luua hea ja ühtehoidva tiimi, kellega oleme teinud rohkelt edukaid ja klientide vaatest silmapaistvaid projekte," ütles Laik Best Marketingile antud kommentaaris.
"Eetris on turundusuudised" saates räägivad Maxima turundusdirektor Janne Laik ja Coopi turundusdirektor Andres Lember nii imagokampaaniatest kui ka igapäevasest turundusest.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.