• 08.02.21, 11:57

Tallinna Botaanikaaial on uus turundus- ja kommunikatsioonijuht

Alates 6. jaanuarist juhib Tallinna Botaanikaaia turundust ja kommunikatsiooni pikaaegse meediatöö kogemusega Annika Lepp.
Annika Lepp
  • Annika Lepp
“Tallinna Botaanikaaed on üks neist imelistest linnaoaasidest, kus kohtuvad lummav ilu, põnev teadus ja eluolulise säilitamine ning kaitsmine,” leiab Lepp. “Minu eesmärk on kaasa aidata keskkonnateadlikkuse kasvatamisele ja loodushoiu ning –hariduse populariseerimisele. Tallinna Botaanikaaia ja taimeriigi tutvustamisel on suur tähelepanu uutel, eelkõige noorematel huvigruppidel.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele