Elisa turundusjuht: meil on tegutsemiseks vabad käed
Elisa Eesti turundusjuht Karin Kanepi rääkis Best Marketing Clubi esimesel veebiseminaril Elisa turundustiimi töö köögipoolest ja sellest, mida nad teevad teistmoodi kui teised.
Elisa Eesti turundusjuht Karin Kanepi Foto: Jake Farra
Karin Kanepi on Elisa Eesti ridades töötanud 2009. aastast ja selle aja jooksul on ettevõtte telekomiteenuste kõrvale kerkimas üha jõudsamalt ka meelelahutus.
Hea uudis! Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Eelmisel kevadel jätkasime BM Clubi webinari vormis ja sel aastal jätkame seda traditsiooni.
Täna külastajatele uksed avanud Elisa esindus Viru Keskuses valmis töötajate ja klientide soove ning arvamusi arvesse võttes. Tulemuseks on ostukeskkond, kus on kõik kliendile käe-jala juures ning lihtsasti kogetav ja katsutav.
Elisa siht on saada suurimaks kommunikatsiooni- ja meelelahutusettevõtteks Eestis ning koostöö Viaplayga on loogiline jätk juba toimivale partnerlusele Soomes.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.