• 13.05.21, 14:05

Mida teab räppar Metsakutsu disainist?

Tallinna Vee korraldatud loovkonkursi raames jagasid reklaamieksperdid Metsakutsu, Lauri Pedaja ja Anne Vetik hiljuti koolinoortele reklaamitegemise tarkusi, et õpilased oskaks ise luua mõjusa reklaami eesmärgiga veenda oma sõpru eelistama kraanivett.
Reklaamiekspert Rainer Olbri ehk Metsakutsu
  • Reklaamiekspert Rainer Olbri ehk Metsakutsu
Kuid mida teab üks räppar disainist? Tuleb välja, et paljude noorte südamed võitnud Metsakutsu ehk Rainer Olbri on igapäevaelus hoopis andekas disainer ja loovjuht ning töötab tarkvara testimise ettevõttes Testlio. Metsakutsu selgitas konkursi veebiseminaril noortele, kuidas luua head reklaami. Tema arvates on üks põhiviga, mida reklaame luues tehakse see, et kõike on liiga palju.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele