Alexela tekstiilist reklaamplakatid saavad Viljandis erivajadustega inimeste hoole all unikaalseteks korduvkasutatavateks poekottideks. Alexela on oma toodetud reklaammaterjale tänaseks juba kuus aastat sedasi ringmajandusse suunanud.
Eestimaise energiaettevõtte Alexela kaubanduse ja turundusvaldkonna juhi Tiiu Valki sõnul on ettevõtte väärtuskäitumisse sõnastatud vastutustundlikkus ja keskkonnasääst. „Meil on üle-eestiliselt 35 mugavuspoodi ja 104 tanklat, kõikides neis kohtades kasutame erinevaid reklaamplakateid. Neist enim toodame tekstiilist bännereid, mida oleks ebamõistlik jätta taaskasutamata,“ nentis Valk.
Seotud lood
Selle aasta rahvusvahelise Sustainable Brand Index™ brändiuuringu tulemusel peab Eesti tarbija Alexelat siinsetest kütuseettevõtetest sotsiaalselt ja keskkonnaalaselt kõige jätkusuutlikumaks brändiks. Uuringu käigus paluti hinnangut 50 erinevale Eesti brändile, üldarvestuses kuulub Alexelale tugev 13. koht.
AS Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar rääkis, kuidas nende väike, ent tubli tiim viib edukalt ellu väga ambitsioonikaid plaane ning kuidas muutunud olud on teinud nende tiimi veel ühtsemaks ja tugevamaks.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.