• 08.06.21, 14:57

Martti Siimanni õppetunnid kriisist: õppige arvutama!

Restoranide OKO, Tuljak, NOA ja Paju Villa peremees Martti Siimann rääkis Passwordil restorani väljakutsetest kriisi ajal. Oma restoranide eduvalemit ta öelda ei osanud, kuid nende põhimõte on mitte näidata end nõrgana. Lisaks saad teada, mida arvab ta Wolti ja Bolti kaudu restoranitoidu laialiveost.
Martti Siimann ütles, et 70% nende müügist tuleb e-kirjade kaudu
  • Martti Siimann ütles, et 70% nende müügist tuleb e-kirjade kaudu Foto: Raul Mee
Kuidas sujub koostöö partneriga?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele