• 21.06.21, 10:43

Kantar Emor: eestlaste lemmiktoidubränd on jätkuvalt Kalev

Kantar Emor uuris tänavu viiendat aastat järjest, millised on Eesti inimeste jaoks kõige meelepärasemad brändid toidu- ja joogikategoorias. Brändide üldedetabeli tipust taandunud maiustuste lipulaev Kalev püsib toidubrändide valdkonnas eestimaalaste jaoks kindlalt esikohal.
Kantar Emor: eestlaste lemmiktoidubränd on jätkuvalt Kalev
Kalevile järgnevad brändid ‒ pika ajalooga sulajuustu bränd Merevaik ning lihasektori liidrid Maks&Moorits ning Rakvere ‒ on samuti oma mullust positsiooni hoidnud. Toidubrändide esikümnesse mahuvad veel Farmi, Rannarootsi, Alma, Tere, Tartu Mill ja Salvest.

Seotud lood

Uudised
  • 15.06.21, 11:07
Kantar Emor: Eesti inimeste lemmikbrändid on YouTube, Google ja Coop
Kantar Emor viis sel kevadel 12. korda läbi Eesti elanike lemmikbrändide uuringu. Tänavust edetabelit juhib YouTube, millele järgnevad Google, Coop ja ERR. Eestimaalaste kauaaegne lemmik Kalev on langenud esikolmikust välja.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele