Juuni parim otsepost kõnetas oskuslikult kõiki suvitajaid
Omniva valis juunikuu parimaks otsepostituseks Eesti suurima jaekaubanduse grupi Coop reklaamilehe, kus tutvustati Eestis puhkamisele ja ringi reisimisele üles ehitatud kampaaniat.
Omniva reklaamlahenduste juhi Kristi Purge sõnul paistis Coopi otsepostitus silma oma hooajalise pildikeele ja positiivsete emotsioonidega, mis sobivad suurepäraselt suvisesse puhkuste perioodi, mil inimesed Eestis ringi reisivad. ,,Coopi üks tugevus on kindlasti nende ulatuslik poodide võrgustik ning juunis ilmunud reklaamleht ja ettevõtte kampaania kommunikeerisid seda nende klientidele väga oskuslikult,’’ ütles Purge.
Aprillis võitis Omniva poolt välja antava kuu parima otsepostituse tiitli ettevõte Clean Kitchen, kes toimetab inimesteni toidukaste, mille abil saab koduköögis valmistada tervislikke ja restoranitasemel roogasid.
Omniva reklaamlahenduste juht Kristi Purge räägib, kuidas klassikaliste reklaamkanalite värsked lahendused aitavad erinevate ettevõtete turunduseesmärke saavutada. Koostöös keskkonnasõbralike trükiteenuste pakkuja Pagerriga muudeti muidu suurettevõtete pärusmaaks peetud otsepost kättesaadavaks ka väiksematele ja alustavatele tegijatele.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.