Omniva valis juunikuu parimaks otsepostituseks Eesti suurima jaekaubanduse grupi Coop reklaamilehe, kus tutvustati Eestis puhkamisele ja ringi reisimisele üles ehitatud kampaaniat.
Omniva reklaamlahenduste juhi Kristi Purge sõnul paistis Coopi otsepostitus silma oma hooajalise pildikeele ja positiivsete emotsioonidega, mis sobivad suurepäraselt suvisesse puhkuste perioodi, mil inimesed Eestis ringi reisivad. ,,Coopi üks tugevus on kindlasti nende ulatuslik poodide võrgustik ning juunis ilmunud reklaamleht ja ettevõtte kampaania kommunikeerisid seda nende klientidele väga oskuslikult,’’ ütles Purge.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maikuu parima otsepostituse tiitli sai ehitusseadmete ja –masinate rendiga tegeleva ettevõtte Cramo reklaamtrükis.
Aprillis võitis Omniva poolt välja antava kuu parima otsepostituse tiitli ettevõte Clean Kitchen, kes toimetab inimesteni toidukaste, mille abil saab koduköögis valmistada tervislikke ja restoranitasemel roogasid.
Omniva reklaamlahenduste juht Kristi Purge räägib, kuidas klassikaliste reklaamkanalite värsked lahendused aitavad erinevate ettevõtete turunduseesmärke saavutada. Koostöös keskkonnasõbralike trükiteenuste pakkuja Pagerriga muudeti muidu suurettevõtete pärusmaaks peetud otsepost kättesaadavaks ka väiksematele ja alustavatele tegijatele.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.