• 21.07.21, 09:27

Aljona Kozlova: Globaalne sotsiaalmeedia e-kaubanduse turg kasvab lähiaastatel kuni 31%

Suurimate sotsiaalmeediaplatvormide esindaja Httpooli sõnul on koroonapandeemia märkimisväärselt suurendanud sotsiaalmeedia e-kaubanduse osakaalu ning prognoosib tubli kasvu jätkumist ka lähiaastatel.
Aljona Kozlova
  • Aljona Kozlova
Httpool Facebooki kliendilahenduste juhi Aljona Kozlova sõnul tähendab sotisaalmeedia e-kaubandus eelkõige ostu sooritamist sotsiaalmeediaplatvormidel, ostlemiseks mõeldud mobiilirakendusi ning jaemüüjate erinevaid sotsiaalmeedia- ning virtuaalreaalsuse lahendusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele