Digiturunduse aastasündmus Best Internet 2021 toob 30. septembril ja 1. oktoobril Tartu Aparaaditehasesse kokku digiturunduse valdkonna asjatundjad nii Eestist kui välismaalt. Toome välja viis ettekannet, millest soovitame kindlasti osa saada.
- Margus Holland LHV-st jagab konverentsil Eesti kõige kasutajasõbralikuma e-keskkonna loomise kogemusi ja õppetunde.
Kahepäevase konverentsi pooletunnised ettekanded avavad digiturunduse valdkonnas teemasid alates sotsiaalmeediast ja sisuloomest kuni kliendikogemuse parandamise ja integreeritud reklaamikampaaniate planeerimiseni välja.
Lisaks kodumaistele digiturunduse spetsialistidele astuvad konverentsil üles 10 välisesinejat Soomest, Rootsist, Taanist, Hollandist, UKst ja Lätist. Lisaks toimuvad paralleelselt ettekannetele 1,5-tunnised interaktiivsed workshopid.
Viis ettekannet, mida maha magada ei tasu:
1. Innovaatilised reklaamid Facebookis. AirBalticu kogemused ja õppetunnid Facebookis reklaamimisel - ELINA PRAVE / VP of Marketing / AirBaltic
AirBaltic on Facebooki poolt korduvalt esile tõstetud kui väga innovatiivne reklaamija.
2. Eesti kõige kasutajasõbralikuma e-keskkonna kogemused ja õppetunnid - MARGUS HOLLAND / LHV Pank
LHV Pank on Kantar Emori uuringu andmetel Eesti elanike arvates kõige kasutajasõbralikum e-keskkond. Mida on saaksid Sina nende kogemusest üle võtta?
3. Think Global, Act Local: Kuidas ja millal kohandada reklaame vastavalt turu vajadustele -
KIRSI LEMINEN / Marketing Director / Wolt Finland
Wolt loob kõikide turgude jaoks reklaame oma peakontoris Soomes, aga paljud turundustegevused tuleb ka kohalike turgude eripärale kohandada. Kuidas kombineerida globaalset ja lokaalset turundust?
4. Digitaalne storytelling Prisma/Antti Tapani näitel -
MARTIN MOHR / Head of Innovation & Experience Design / Bond
Antti Tapani on Prisma loodud moebränd, mis tehti algusest peale “by the book” ja õnnestus suurepäraselt. Kuidas saaksid sina seda kogemust oma töös ära kasutada?
5. Kogukondade loomine digimaailmas - TRIIN ILVES / Community Manager / Klaus
Parim turundus on sõbra soovitus. Kuidas luua “sõprade” kogukondi, kes üheskoos su tootele turundust teevad?
Vaata kogu
Best Internet 2021 infot ja programmi
SIIT.Osta
soodushinnaga pilet juba täna
SIIT.
Kohtumiseni sügisel Tartus!
Seotud lood
Kogukonnaturundus on brändikasvustrateegia, mille eesmärgiks on klientide kokkuviimine kaubamärgiga ja seda kaasahaaraval viisil, seades kliendid esikohale. Kuidas kogukonnaturundust teha ja milleks see hea on?
Tartus Erinevate Tubade Klubis toimub 30. septembrist 1. oktoobrini digiturunduse aastakonverents Best Internet 2021, mille eesmärgiks on kokku tuua Eesti digiturunduse valdkonna spetsialistid ja seda nii agentuuridest kui ettevõtetest.
Pane endale juba aegsasti kirja kuupäevad 30. september - 1. oktoober, kuna siis toimub Tartus Aparaaditehases digiturunduse aastakonverents Best Internet 2021, mis sel aastal väljub tavapärase konverentsi formaadist. Pane vaim valmis ja püsi lainel!
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.