Toidu- ja esmatarbekaupade veebipoe Barbora.ee turundust hakkab vedama nii era- kui avaliku sektori organisatsioonide turunduse köögipoole kui ka Eesti startup-skeenega sina peal olev Argo Kubja, kelle hinnangul tuleb toidu- ja kodukaupade e-poodide konkurentsitihedal turul edukas olemiseks kogu aeg "Tänaku tempos" gaasi vajutada.
- Barbora värske turundusjuht Argo Kubja
Enne Barboraga liitumist tänavu mais vedas Kubja Tradehouse Ilukaubamaja turundust, varem agentuuris on tal kogemus veel Baltikumi Coca-Cola Hellenicuga, Hesburger Balticsi, Hilti Balticsi, Tervise Arengu Instituudi, Sotsiaalministeeriumi ja paljude teistega.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.