• 15.09.21, 09:45

Tarbijakaitseamet võttis luubi alla tarbijamängud sotsiaalmeedias

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) jälgis märtsist septembrini Facebookis ning Instagramis 45 erineva kaupleja avaldatud tarbijamänge. Projekti tulemustest nähtub, et kuigi enamik kauplejaid tegutsesid tarbijamängude korraldamisel tarbijate suhtes ausalt, tuvastati siiski mitmeid rikkumisi ning ebaausaid kauplemisvõtteid.
Tarbijakaitseamet võttis luubi alla tarbijamängud sotsiaalmeedias
„Kuigi tulemused olid laias laastus positiivsed, eksis nii mõnigi kaupleja hea kaubandustava ja reeglite vastu. Näitena võib tuua mänge, kus loositi välja alkoholi, kuigi reklaamiseaduse alusel on selline tegevus keelatud. Lisaks esines erinevaid olukordi, kus kaupleja tegevus tarbijamängu läbiviimisel ei olnud korrektne: näiteks kuulutati mängu võitjaks inimene, kes loosimängus ei osalenudki; auhindade loosimine ei toimunud lubatud ajal või võitjale saadeti vaid osa auhinnast. Tarbijamängude läbiviimisel ei ole sellised tegevused lubatud ning võivad olla käsitletavad ebaausa kauplemisvõtte kasutamisena,“ selgitas TTJA ettevõtluse osakonna juhataja Ulrika Paavle.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele